Sunday, August 28, 2005

Note: For those who don’t know French I cant help you . And you don’t know what One Tree Hill is. Well sorry I cant help you there either !

Q Discutez avec votre amis vos emission

Pierre: Denis, Qu’est-ce que votre préféré emission?
Denis: J’adore One Tree Hill!!!
Pierre: Ah!! Moi aussi. J’aime One Tree Hill
Denis: J’aime Lucas. Ses yeux sont beaux
Pierre: Ses yeux est moins de beaux que un serpant, J’adore Nathan
Denis: Non!!!!!! Nathan a l'air d'un monstre Poilu
Pierre: Waaah!!!!!
Pierre court à Akanksha et l'embrasse. Akanksha le pousse d'elle. Et dit « ne me toucher pas.”
Peeche se gaana ata hai.. “Don’t touch me kaeydi”

Yes the rumor is true I have gone mad!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. Est-ce que Pierre et Denis sont des homosexuels??
2. Lucas est un peu beau mais il est un peu étrange-regarder. Nathan est plus beau que Lucas tout jour!!

Radz

P.S- this post has several grammatical errors.
But th climax is awesum. i wud giv shubhi an award for it!! lolz...

8:29 AM, August 28, 2005  
Blogger Akanksha said...

Yah right...radhika ure the sweetest.
Btw shubhi was supposed to be there instead of me but u know how it is...

Grammatical errors n shubhi go together, what else can i say??

Lols!!!

5:43 AM, August 29, 2005  

Post a Comment

<< Home